Müügitingimuste kehtivus
Müügitingimused kehtivad Treat Yourself klientide (edaspidi Klient) ja Markas Online OÜ, registrikood 17158886, aadress Rahvamaja tn 6, Kohila alev, Kohila vald, Raplamaa, 79805 (edaspidi Treat Yourself) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Treat Yourself toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Treat Yourself jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse treatyourself.ee veebilehel.
Hinnad
Kõik hinnad Treat Yourself veebilehel sisaldavad käibemaksu 22%.
Kuvatud soodusprotsendid on ümardatud täisarvuni.
Tellimuse vormistamine
Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.
Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.
Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis. Alates 50€ ostust on kauba kohaletoimetamine Eesti piires tasuta.
Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „vormista tellimus“. Kui olete juba Treat Yourself registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „registreeri“ ja sisestage kontaktandmed.
Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „tellin ja tasun“. Seejärel vormistatakse teile ettemaksuarve, mille saate tasuda kohe krediitkaardiga, pangalingi kaudu või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „konto“ ikooni alt.
Tooted postitame pärast arve tasumist.
Müügilepingu jõustumine
Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast linnutamist „olen lugenud ja nõustun veebilehe müügitingimustega” ja vajutamist nupule “esita tellimus”.
Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Markas Online OÜ arveldusarvele.
Kliendil on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Kliendini jõudnud, teatada Markas Online OÜ-le lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Kliendil. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Apple Pay ja Google Pay
- Maksa hiljem lahendused
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Treat Yourself tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks logistikapartneri(te)le.
Kui kasutasite Omniva/DPD/Itella Smartpost/Venipak pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist 1-2 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte.
Pühadeaegsed viivitused – kõrghooajal, nagu pühad, võib tellimuste töötlemise ja kohaletoimetamise aeg pikeneda. Sellisel juhul võib tarneaeg pikeneda kuni 5 tööpäeva võrra.
Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.
Treat Yourself ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Treat Yourself ei saanud mõjutada või ette näha.
Taganemisõigus
Treat Yourself veebilehelt ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane taganemisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle e-kauplusesse tagastada.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-kirja teel. Avaldus peab sisaldama tellimuse numbrit, tagastatava toote nimetust, kliendi nime, e-posti ja tagastamise põhjust. Pärast taganemisavalduse kättesaamist saadab Markas Online Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.
Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist. Treat Yourself veebilehelt ostetud tellimusi on võimalik tagastada ainult kasutades uksekoodi, millega paki kätte saite.
Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.
14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:
- toodet ei saa oma olemuselt tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada või toode on olnud kasutusel või avatud või mille kasutamist või mittekasutamist ei ole võimalik kontrollida;
- toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
Kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul alates avalduse esitamisest. Markas Online võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Markas Online jätab endale õiguse tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud eksimuse või tehnilise rikke tõttu vale hind.
Vastutus
Markas Online ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Vääramatu jõud
Markas Online ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Markas Online ei saanud mõjutada või ette näha.
Isikuandmete kaitse ja turvalisus
Markas Online lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.
Pretensioonide esitamise kord
Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@treatyourself.ee.
Pretensioonis tuleb ära märkida:
- Kliendi nimi ja kontaktandmed;
- Kaebuse esitamise kuupäev ja tellimuse/arve number;
- Toote mittevastavus;
- Markas Online-le esitatav nõue;
- Viidata tuleb tehingu sooritamist tõendavale dokumendile.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse avastamisest.
Markas Online vastab pretensioonile hiljemalt 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist.
Markas Online ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
Juhul kui tootel esineb puudusi, on Kliendil õigus nõuda toote asendamist. Juhul, kui toote asendamine ei ole võimalik või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
Kliendi isikuandmete töötlemine
Markas Online töötleb Kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. Isikuandmete töötlemise protsessi täpsem info siin lehel.
Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse Kliendilt püsikliendiprogrammi liikmeks astumisel, e-poe konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).
Markas Online töötleb Kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks, toodete kättetoimetamiseks, pakkumiste ja uudiste koostamiseks ning edastamiseks.
E-poe www.treatyourself.ee Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on Markas Online OÜ, registrikoodiga 17158886, aadress Rahvamaja tn 6, Kohila alev, Kohila vald, Raplamaa, 79805, e-post info@treatyourself.ee
Markas Online ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:
- kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik toodete Kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;
- tellimuses sisalduvate toodete tarnijatele (kliendi nimi ja telefoninumber) tellimuse täitmiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.
Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete muutmist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti, pöördudes selleks avaldusega Markas Online poole e-posti aadressil info@treatyourself.ee
Kui Klient on avaldanud soovi ja andnud nõusoleku Markas Online poolt koostatud uudiskirjade ja/või personaalsete pakkumiste saamiseks, on Kliendil alati õigus võtta tagasi see nõusolek, saates vastavasisulise teavituse Markas Online e-posti aadressile info@treatyourself.ee või vajutades iga e-posti vahendusel saadetud pakkumise juures selleks näidatud lingile.
Kliendil on igal ajal õigus pöörduda oma isikuandmete ülekandmiseks mõnele muule andmetöötlejale pöördudes digitaalselt allkirjastatud taotlusega Markas Online poole e-posti aadressil info@treatyourself.ee. Markas Online-l on õigus keelduda isikuandmete mõnele muule andmetöötlejale otse edastamisest juhul, kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole Markas Online hinnangul turvaline.
Juhul, kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemisel püsikliendiprogrammi raames või e-poe ostukeskkonnas rikutakse tema õigusi, on Kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.
Vaidluste lahendamise kord
Kui Kliendil on Markas Online osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@treatyourself.ee. Kui Klient ja Markas Online ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Markas Online vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava lepitusorgani poole.